Fabia 1,4 86KM, 2013-2014 r

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sauron80
    Classic
    • 2011
    • 19

    Fabia 1,4 86KM, 2013-2014 r

    Witam wszystkich planuje zakup Fabii dla żony i w związku z tym mam kilka pytań:
    1. czy ten silnik dobrze się gazuje?
    2. Co ile należy wymieniać pasek rozrządu i dodatki oraz co się wymienia i ile orientacyjnie to kosztuje?
    3. Czy trzeba wymieniać olej w skrzyni biegów, jak tak, to co ile?
    4. Czy w silniku 1,4, trzeba mechanicznie regulować popychacze, czy są hydrauliczne?
    5. Co ile należy wymieniać olej w silniku 10,15 czy 30 kkm?
    6. Czy model ten posiada jakieś mankamenty, np. filtr przeciwpyłkowy trudno dostępny itp.

  • #2
    1. Nie wiem.
    2. Pierwszy 90, a potem co 60 tys. km. Ile kosztuje, to zależy od tego czy z pompą czy nie i od ceny robocizny. Wszystko z 500-600 zł.
    3. Bardzo mało popularny zabieg.
    4. Nie wiem. Mój do 120 tys. km nie miał nic w silniku robione.
    5. Co rok lub co 15 tys. To taka wersja typu "dbam".
    6. Wszystko jest powszechnie dostępne i (bardzo) tanie.

    Komentarz

    • klarus
      RS
      ModeratoRS
      • 2013
      • 5392
      • Octavia III combi (5E5)
      • DKZA 2.0 TSI 190 KM

      #3
      ad 1. http://www.auto-swiat.pl/lpg/10-najl...-do-lpg/943q0g

      Komentarz

      • yunior81
        RS
        • 2010
        • 1657
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Z tym aś to poleciałeś ..... ktoś czyta jeszcze wypociny pisane pod konkretną firmę na zamówienie ?

        sauron80, silnik gazuje się bez problemu i wytrzymuje duuuże przebiegi na LPG. Nic tylko zakładać i cieszyć się tanią jazdą.

        Tak w tym silniku wygląda prawidłowy, estetyczny montaż instalacji. Obecnie robi się to na pojedyńczych wtryskach http://lpg-forum.pl/post342438.html?...%2016V#p342438
        Ostatnio edytowany przez yunior81; 15463.

        Komentarz

        • klarus
          RS
          ModeratoRS
          • 2013
          • 5392
          • Octavia III combi (5E5)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          Zamieszczone przez yunior81 Zobacz wpis
          Z tym aś to poleciałeś .....
          Jak AŚ pisze bzdury to się na niego nie powołuję...
          ale sam wiesz, że silnik ten świetnie znosi gaz i to przyznałeś...
          w zalinkowanej treści AŚ jest dokładnie takie samo info...
          No więc, o co ci chodzi...?

          Komentarz

          • Milord
            L&K
            • 2012
            • 1258
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Samochód jak i silnik prosty jak konstrukcja cepa.
            Lepszego tej wielkości do LPG nie znajdziesz chyba.
            Rafał

            Komentarz

            • yunior81
              RS
              • 2010
              • 1657
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez klarus Zobacz wpis
              No więc, o co ci chodzi...?

              Luuuuzzzzz , ma alergie na wszelkie testy ( samochodów, opon itd. ) z gazetek motoryzacyjnych. Dlaczego ? AŚ ( i nie tylko ) nigdy nie był obiektywny i zawsze niemieckie samochody/produkty faworyzował/koloryzował, nawet jak wychodziły wady, których juz sie ukryc nie dało. Przykład: Silnik TSI został ( jeśli dobrze pamietam ) silnikiem roku a potem mimo problemów z rozrządami, nadal był chwalony i polecany..... a o rorządzie i innych duperelach jakoś "zapomnieli" napisać

              Komentarz

              Pracuję...